четвъртък, 27 юни 2013 г.

Сватбена картичка от о.Бали

  Обожавам да пътувам! Дали ще е из китната природа на България, или до кътче на другия край на света, съм готова набързо да събера малко багаж и да се впусна в приключение.
  Едно такова приключение изживяхме с мъжа ми на медения ни месец. Още като решихме да се женим, започнахме да мислим къде да отидем след сватбата. Първо мислехме да е някъде по-близо до нас, но после си казахме, че ако сега не отидем на край света, скоро няма да го направим. Речено - сторено. Влязохме в една туристическа агенция и попитахме за определена сума къде можем да отидем. Казаха ни - навсякъде! Е, това се казва помощ! Все пак те ни препоръчаха Бали като много харесвана дестинация. Беше скоро след атентатите там и цените бяха паднали, така че излезе доста изгодно. 14 дни в 5 звезден хотел, тропическо лято, топъл океан (когато го имаше. Отливът там е дооооста голям - повеч от 500м), палми, екзотика...супер! Поне първите няколко дни. Оказа се, че азиатската кухня въобще не ми харесва и нямаше какво да ям. Климатът също не е за мен, 35 градуса с 90% влажност. Изкъпеш се и след 5 минути лепнеш! Ужас. В 7 сутринта вече е жега и се изгаря. Ние каквито сме бели, бели си и останахме. Да не помислите, че не ми е харесало де, хубаво изкарахме, но знам, че втори път едва ли ще се върна. Виж Сингапур е друга работа. Там бих отишла пак. Минахме на връщане за 2 дни, твърде малко за разглеждане. После във Франкфурт пак бяхме за 2-3 дни и замръзнахме - 15 градуса и дъжд! Общо взето нашето пътешествие беше около света за 20 дни :)
  Та да се върнем на Бали. Картичката, която съм подготвила е с момиче в традиционни сватбени одежди. Чудех се как да пресъздам културата им най-добре и намерихме едни карти за игра с това момиче на гърба. Бяхме купували разни джунджурии за подаръци и те са останали. Реших, че ще жертвам единия жокер за картичката. Жертвах и един ластик за коса с цвете хибискус. Ластикът се беше развалил от стоене и цветето ми красеше витрината. Сега ще ми краси библиотеката:). Това цвете всъщност е цвят на дърво. Много е красиво на живо, а какъв приятен аромат има...Благодаря на Мър Мяу, че ме върнаха мислено 6 години назад. И понеже картичката е сватбена, може да мине и за годишнина от сватба, а нашата е на 8 септември. Тъкмо няма да се чудя каква картичка да правя на Дидо тогава :).



А ето и няколко снимки от там. Подборът беше труден - от 1500 само 5 :)

отливът!

яздихме слон :)

градините на хотела

океанът, когато го има :)

морска костенурка само на 100 години :)
Надявам се да ви е харесало пътешествието до Бали. Ако е така, отидете да го видите и вие :)

Предизвикателства:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/06/cmc23-use-kraft-paper.html,
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2013/06/simon-says-anything-goes.html,
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/06/challenge-86-anything-goes.html,
http://thatcraftplaceblog.blogspot.com/2013/06/flowers.html,
http://luckysnappingin2013.blogspot.co.uk/2013/06/nostalgia-challenge-off-on-holiday.html

24 коментара:

  1. Ех, Тони. Страхотни спомени са нахлули в главата ти, а благодарение на тях зарази и нас... Ние с Вели нямахме меден месец, но съм казала, само да сме живи и здрави, задължително ще направим едно закъсняло пътешествие :) Прекрасна е картичката. Много ме впечатли цветето и мацката също. Много обичам да гледам традиционни костюми. Много ми хареса тази публикация хем ме усмихна, хем пък ме заведе далече :) Целувки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Роси. Пожелавам ви вълшебен меден месец. Където и да е, най-важно е с кого си!

      Изтриване
  2. Прекрасни спомени и снимки, пожелавам ти да имате още много други незабравими пътеществия! Усмивки...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Мики. Ние сме си пътешественици, все някъде ходим :)

      Изтриване
  3. Страхотна публикация! Великолепни снимки - поздравления!
    Наистина прекрасни спомени!
    /Ще се радвам да се включиш и тук : " На почивка" -
    Nostalgia Challenge: Off on Holiday!
    http://luckysnappingin2013.blogspot.co.uk/2013/06/nostalgia-challenge-off-on-holiday.html
    Просто дай линк. Наградата е вниманието на читателите.
    Аз не мога да се похваля с такива спомени, но наистина ще се радвам, ако ти го направиш и .. преставиш достойно българите!/
    Приятна вечер и успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Боби. Публикацията ми не е двуезична, а бутонът translate незнайно защо не работи, но ще я покажа, пък който иска ще намери начин да си я преведе :)
      Пожелавам ти да покажеш догодина подобни спомени :)

      Изтриване
    2. Едва тази сутрин видях, че си се включила! Страхотно!
      Благодаря ти. Снимките говорят достатъчно добре!!
      Успех!

      Изтриване
  4. Направо ме отнесе... Ето на това му казвам спомен и ти пожелавам да натрупате още много такива - животът е прекрасен, а светът - шарен ;)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, абсолютно съм съгласна с теб - животът е прекрасен и спасение дебне отвсякъде :). А дали е шарен зависи от човека как ще си го направи. Моят е пъстър като дъгата, която толкова много обичам!

      Изтриване
  5. Прекрасно е, че сте се решили да заминете толкова надалеч и да съберете такива неповторими спомени. Пожелавам ви още много такива от непознати красиви места! Хареса ми как си използвала предмети със сантиментална стойност в картичката, цветето е много нежно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не питай родителите как го приеха...не бяха спали 20 дни докато се върнем :). Нали знаеш поговорката - да не ти се случва това, което ти мисли майка ти :).

      Изтриване
  6. Such beautiful colors on a lovely card.
    We appreciate your participation in our weekly AG challenge. Thank you so much for showcasing this wonderful art with us at WAW.
    Psalm 23 Blessings,
    Carole Robb Bisson
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна! Много ми харесва цветето! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване
  8. Thank you for sharing your lovely art and wonderful photos with us. It's a blessing to have you share with us, and I hope to see you again soon. Have a blessed week,.
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  9. Интересно ми беше да чета разказа ти - от първа ръка и различен от лъскавите статии по списания и вестници.
    И картичката е симпатична и нестандартна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Веси. Следващия път ще споделя за Сингапур :)

      Изтриване
  10. Very pretty card! I love the flower! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Challenge Blog! Be sure to add a link back to the challenge to be eligible for the prize!

    ОтговорИзтриване
  11. Еха! Много интересно и колко хубаво, че сте планирали и направили това пътешествие! Браво на вас! И картичката носи този специфичен полъх!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз се радвам, че го направихме. Незабравими спомени. Но най-важното за мен е, че с всяко пътуване, независимо къде по света, виждам, че не мога да живея на друго място. Родена съм тук и тук искам да живея!

      Изтриване
  12. Ех, че красиво - и картичката, и снимките, и разказът! <3 :))) И аз като Роси не съм била с Бебо на меден месец, нямаше как - Калина беше на път. :) Надявам се един ден да отидем някъде. Екзотичните места никога не са ми били страст и не ме влекат, но виж Скандинавия бих обиколила с голям кеф! :)))
    Обичам обаче да събирам впечатления от други хора за различни кътчета от света! :) Така все едно съм била там... :) Благодаря ти, че ме отведе чак до Бали, Тони! <3 :)))) ХОХО

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Джиджи, като каза Скандинавия и се сетих, че мъжа ми за една от годишнините ни искаше да ме води в един леден хотел в Швеция! Много беше ентусиазиран, но аз го отрязах. Сега малко съжалявам, сигурно е уникално изживяване, но макар да съм зимно бебе, предпочитам да отида на почивка на някое топло местенце...Малдивите, Бора Бора, Сейшелските острови...или пък нашето китно Черноморие :)

      Изтриване
  13. A lovely card. You have really captured the feeling of Bali. I love your Frangipani. Bali has been likened to paradise but you have to pick your season. It's not the heat it's the humidity that drains you.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com