вторник, 2 септември 2014 г.

Мъжки свят / Masculine

Здравейте със закъснение от мен и моята Мъжка картичка. Това е нашето предизвикателство този месец в ТокБобок. Една много трудна тема за мен и затова се самопредизвиквам :).
Печатът(мноооог ми харесва!) ми е подарък от едни приятели, които миналата година заминаха за щатите (надявам се само временно) и лятото си бяха тук. Изненадаха ме с торбичка с крафт материали, които чак сега стигам да използвам. Хартиите от пачуърк фона са от тях също.
Картичката се наложи да направя набързо(то си и личи) и в бързината не прецених, че дупкачката ми не може да дупчи много навътре. Втората капса трябваше да е долу вляво и панделката от канап да е под мустаците, ама който не мери предварително така става... не стана много симетрично ( а аз много мразя да не ми е подредено ), ама ще си затворя едното око...
Очаквам и вашите мъжки проекти. До скоро!


Показвам я тук:
http://sisteractcardchallenge.blogspot.com/2014/08/challenge-72.html,
http://wordartwednesday.blogspot.ca/2014/08/challenge-147-anything-goes.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар

tonya.blagoeva@gmail.com