вторник, 6 юни 2017 г.

Албум за Китай

Миналата седмица получих поръчка за бебешки албум от Китай. В еуфорията от разговорите с поръчителката не си дадох сметка, че съм се съгласила на албум с размери 20/25 см и 60 листа от картон вътре!!! Не бях правила с повече от 20 листа и не си давах сметка, че е тройно по-дебел и тежък. Докато не купих картоните (30 бели и 30 сини, 300 грамови) и не се уплаших от вида им. Пуснах и запитване в групата във ФБ колко са най-дебелите спирали за подвързване, тъй като с халки си дадох сметка, че няма да стане. Оказа се, че и със спирала няма да стане. Тогава се появиха предложения и аз прегърнах с две ръце идеята на Габи и Татяна за албум, подвързан с панделка или нитове. Съчетах двете идеи и се залових. Учудващо за мен стана бързо, лесно и красиво. Вече бих направила и друг такъв :) А преди седмица бях уплашена как ще се справя с този. Следващият ще е за нас. Няма да ви залъгвам, че е съвсем лесно (все пак са 60 листа, всеки с по 10 дупки +2 корици, които трябва да се прегъват (т.е. не е една солидна корица от мукава, а е от 2 части). Кориците облякох с бял памучен плат, за да се прегъват лесно и безопасно (няма как да се скъсат) при отваряне на албума. Една любезна дама ме снабди с 2 листа от тази прекрасна дизайнерска хартия, за което й благодаря много! Мисля, че стана стилен и красив, поне аз си го харесвам. Дано и получателката го хареса и да стигне бързо и невредим при нея, чак в Шанхай. Пък дано този албум повлече крак и ни отведе някой ден цялото семейство на екскурзия до Китай :) Към албума направих и една картичка като комплимент от мен. И един хартиен химикал, който съвсем скоро ще покажа в уроче в снимки как правя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

tonya.blagoeva@gmail.com