четвъртък, 1 март 2018 г.

Честита Баба Марта!

Отново е онова специално време от годината, в което всеки бърза да зарадва близките си с оригинална и красива мартеничка. Улиците са отрупани с бяло-червени багри и забързани усмихнати хора. Поне аз тях виждам. Виждам надеждата в очите им. Надеждата и вярата в един по-добър, красив и щастлив свят. В такива дни хората се усмихват по-лесно и сякаш изгрява лъч светла надежда.
Аз съм непоправим оптимист и всеки ден се стремя да съм по-добра версия на мен самата от вчера. Да откривам красотата и щастието навсякъде и да съм доволна с това, което имам. Обичам да давам от заряда и усмивките си. Може би затова и започнах да правя картички. За да подарявам усмивки и радост на хората с моите творения.
Тази картичка е моят отговор на предизвикателството на Мария, предпоследният победител от Предизвикай Картичкофея. Темата ми е трудна, но се постарах доста. Дано получателката си я хареса :)
Картинката е на Марта Македонска. Тук има нови нейни картинки, всичките прекрасни!
https://www.etsy.com/shop/CraftHouseByMarta?ref=profile_shopname
А с тази традиционна българска картичка ви желая Честита Баба Марта! Бъдете здрави, усмихнати и много щастливи! Окичете се с всички мартеници, които ви подарят днес и усетете вълнението и радостта, които те носят. Защото са подарени с любов :)


1 коментар:

  1. Честита Баба Марта, Тони! Точно навреме ти се падна тази тема. :) Блестящо си се справила с предизвикателството! Браво!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com